Warning: Undefined array key "margin_tablet" in /data01/virt72168/domeenid/www.teamcreator.ee/htdocs/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 778

Warning: Undefined array key "margin_mobile" in /data01/virt72168/domeenid/www.teamcreator.ee/htdocs/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 778

Warning: Undefined array key "padding_tablet" in /data01/virt72168/domeenid/www.teamcreator.ee/htdocs/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 778

Warning: Undefined array key "padding_mobile" in /data01/virt72168/domeenid/www.teamcreator.ee/htdocs/wp-content/plugins/elementor/core/files/css/base.php on line 778
Tööandja bränding - TeamCreator

Tööandja bränding - TeamCreator

Tingimustes, kus häid töötajaid on aina keerulisem värvata ja hoida, on tööandja bränding ehk mainekujundus järjest olulisemaks teemaks muutunud.

Kui tööotsijal on valida mitmete erinevate tööandjate vahel, otsustab ta lõpuks nendest tuntuima kasuks, kellest ta on rohkem positiivset kuulnud. Tihti mängivad töökoha vahetuses peale ratsionaalsete asjaolude isegi olulisemat rolli mittemateriaalne pool, s.h. maine ja usaldus. Ei saa ka alahinnata seda, et juba olemasolevate töötajate jaoks on motiveeriv töötada tööandja heaks, kellel on tööandjana hea ja tuntud maine.

Tööandja bränding on pikaajaline ja sihikindel strateegiliselt läbi mõeldud tegevus, mille tulemusena on Sul ühelt poolt lihtsam värvata endale uusi töötajaid ning teiselt poolt, hoida enda olemasolevat meeskonda.

Tööandja brändinguga tegelemise plussid:

  1. Saad ise teadlikult enda mainet tööandjana kujundada, mitte ei lase sellel minna „vabavoolu“;
  2. Sinu ettevõttes väheneb tööjõu voolavus;
  3. Head kandidaadid soovivad ise Sinu ettevõttesse tööle tulla ning värbamine võtab vähem aja- ja rahalist ressurssi;
  4. Tööandja bränding toob konkurentsieelise ning tööandjana saad enda konkurentidest eristuda;
  5. Kui Sul on tööandjana hea maine, siis tajuvad ka potentsiaalsed kliendid Sinu ettevõtte üldist mainet positiivsemana, mis omakorda lihtsustab müügitööd.

Tööandja brändinguga tegelemise etapid:

  1. Selgitada välja, kuidas töötajad tajuvad Sinu ettevõtet tööandjana. Selgub nii see, mis on positiivne, kui ka see, mis on negatiivne. See, kuidas töötajad tajuvad ettevõtet ei pruugi langeda kokku tööandja arvamuse ja tunnetusega selles osas. Kui tööandja on teadmatuses sellest, kuidas töötajad teda tööandjana tajuvad, suurendab see tööjõu voolavust ning muudab värbamisi aina kulukamaks.
  2. Lähtudes tööandja eesmärgist, milline võiks olla tema kuvand tööandjana, mõtleme läbi ja paneme paika plaani, kuidas muuta tööandjat veelgi atraktiivsemaks nii praeguste, kui ka tulevaste töötajate jaoks.
  3. Koostame konkreetse tööandja brändingu tegevuskava (slogan, põhisõnumid, töökuulutuste- ja muude dokumentide põhjad ning turundusplaan- artiklid, blogipostitused, koduleht, sotsiaalmeedia postitused, vajalikud video- ja pildimaterjalid …).

Meie kogenud meeskond aitab Sind selle kõigega!

Esialgu on palju ühist arutelu ja läbi mõtlemist, kuid hiljem toimib kõik süsteemselt ning ajapikku paned ka ise tähele, kuidas Sul on tööandjana lihtsam endale talente ligi meelitada.

tööandja bränding employer branding