Suhtle meiega

Kui esimese 10 sekundi jooksul töökuulutus huvilist ei kõneta, siis ta selle sisusse ei süvene. 

Töökuulutus on kandideerimise A ja O. Atraktiivse töökuulutuse koostamisel alusta kindlast strateegiast, täpselt nagu reklaami koostamisel. Pane paika, keda Sa otsid. Mõtle näiteks järgmistele küsimustele: Mis võiks Sinu poolt otsitavat inimest huvitada? Milline on tema isiksus? Kuidas ja kus ta enda vabat aega veedab? Vastavate märksõnade lisamine kuulutusse aitab sihtrühma tähelepanu võita.

Visuaali osas vali võimalusel värvid, mis on silmale mahedamad aga siiski soojad. See tekitab lugemisel sooja ja usaldusväärse tunde.

“Kastist välja” mõtlemisest on teksti koostamisel palju abi. Seda põhjusel, et tähelepanu saavad ning meelde jäävad reeglina teistest (kümnetest või ka sadadest) avaldatud kuulutustest need, kus läbimõeldud tekst hakkab oma eripäraga silma. Samas ei maksa loovuse kasutamisel unustada sihtgruppide erinevat vastuvõtlikkust uuenduste osas.

Ametikoha nimetus on väga oluline, sest sealt saab aimu, mida tööülesanded endast kujutavad. Sellegi poolest on oluline tööülesanded eraldi välja tuua.

Liht- ja oksustööliste otsingu puhul võiks olla märgitud ka palgavahemik. See tekitab kandideerijas turvatunde ning aitab vältida hirmu enda oskuste ja teadmiste liiga soodsast müümisest.

Tagamaks sobivate CV-de laekumisi, ei saa nõudmisi tähelepanuta jätta. Samas tuleb need enne korralikult läbi mõelda. Kasu pole liiga kõrgetest, ega ka madalatest nõudmistest.

Töö otsija pöörab suurt huvi tööandja poolt pakutavale väärtuspaketile- millised on motivaatorid ning miks peaks ta kandideerima just antud ettevõttesse. Tänapäeval peetakse järjest olulisemaks ka töö tähendust- võimalust teha tööd, mille tulemus paistab välja ja millega saab maailma paremaks muuta. Seda on mõistlik teksti koostamisel arvesse võtta.

Selleks, et anda kandideerijale võimalus läbi ekraani töökeskkonda ja tulevasi kolleege piiluda, võib kaaluda video töökuulutuse koostamist. Tegemist on ajamahuka tegevusega, kuid tänu potentsiaalses kandidaadis usalduse tekitamisele, tasub vaev end ära.

Meie TeamCreatoris puutume töökuulutuste koostamisega kokku igapäevaselt. Tänu sellele oskame ka erinevate klientidega seotud nüansse jälgida.

Meie abiga leiad uue töötaja väiksema vaevaga!