Töökuulutus on sinu esimene märk tööotsijale, et oled huvitatud

Kui esimese 10 sekundi jooksul töökuulutus huvilist ei kõneta, siis ta selle sisusse ei süvene.

Pane paika,
keda Sa otsid

Mõtle töökuulutuse koostamisel näiteks järgmistele küsimustele: 

Mis võiks Sinu poolt otsitavat inimest huvitada? 

Milline on tema isiksus? 

Kuidas ja kus ta enda vaba aega veedab?

Märksõnad

Vastavate märksõnade lisamine kuulutusse aitab sinu sihtrühma tähelepanu võita.

Töökuulutuse visuaal

Visuaali osas vali võimalusel värvid, mis on silmale mahedamad, aga siiski soojad. See tekitab lugemisel kandidaadi jaoks sooja ja usaldusväärse tunde.

Eristumine

“Kastist välja” mõtlemisest on teksti koostamisel palju abi. Seda põhjusel, et tähelepanu saavad ning meelde jäävad reeglina teistest (kümnetest või ka sadadest) avaldatud töökuulutustest just need, kus läbimõeldud tekst hakkab oma eripäraga silma. Samas ei maksa loovuse kasutamisel unustada sihtgruppide erinevat vastuvõtlikkust uuenduste osas.

Ametikoht

Ametikoha nimetus on väga oluline, sest sealt saab aimu, mida tööülesanded tegelikult endast kujutavad. Sellegi poolest on oluline tööülesanded eraldi välja tuua.

Palgavahemik

Liht- ja oskustööliste otsingu puhul võiks töökuulutuses olla märgitud ka palgavahemik. See tekitab kandideerijas turvatunde ning aitab vältida hirmu enda oskuste ja teadmiste liiga soodsast müümisest.

Nõudmised

Tagamaks sobivate ja asjakohaste CV-de laekumisi, ei saa nõudmisi tähelepanuta jätta. Samas tuleb need enne korralikult läbi mõelda. Kasu pole liiga kõrgetest, ega ka liiga madalatest nõudmistest.

Väärtuspakett

Töö otsija pöörab suurt huvi tööandja poolt pakutavale väärtuspaketile – millised on motivaatorid ning miks peaks ta kandideerima just antud ettevõttesse. Tänapäeval peetakse järjest olulisemaks ka töö tähendust- võimalust teha tööd, mille tulemus paistab välja ja millega saab maailma paremaks muuta. Seda on mõistlik teksti koostamisel arvesse võtta.

Lisa video

Selleks, et anda kandideerijale võimalus läbi ekraani töökeskkonda ja tulevasi kolleege piiluda, võib kaaluda video töökuulutuse koostamist. Tegemist on ajamahuka tegevusega, kuid tänu potentsiaalses kandidaadis usalduse tekitamisele, tasub vaev end ära.

Meie TeamCreatoris puutume töökuulutuste koostamisega kokku igapäevaselt. Tänu sellele oskame ka erinevate klientidega seotud nüansse jälgida.

Meie abiga leiad uue töötaja väiksema vaevaga!